Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »
ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Monday, June 6, 2011

Teh tarik paling best korang pernah rasa

Untuk pengetahuan korang, aku adalah antara penggemar teh tarik. Teh tarik adalah minuman pertama yang akan berada dalam otak aku kalo waktu pagi. Waktu2 laen aku biasa nyer minum teh ais. Tapi pagi2 tak kan nak minum ais gak kan...

Tapi... Antara banyak2 kedai yang korang minum, kedai mana yang sediakan teh tarik yang perghhh-sedap-tak-hengat bagi korang? Kalo tanya aku, aku memang jawab tak tau la. Sebab lidah aku nih, tau sedap ngan tak sedap je. Tersangat sedap tu, belum mampu nak bezakan. Janji sedap dan boleh ditelan, aku maen sapu je. Hehehe...

Kalo korang tau kedai mana yang bole buat teh tarik yang perghhh-sedap-tak-hengat, korang mungkin ada peluang untuk menang voucher topup RM 5. And yes, kepada penggemar teh tarik kat luar sana, ini memang berita baek untuk korang. Pihak F&N tengah wat satu survey.




Diorang nak tau kedai yang mana yang bole buat teh tarik yang sedap. Dan reward untuk yang jawab survey ni, macam aku cakap tadi, percuma voucher topup RM 5. Tapi korang kena cepat la. Sebab reward tuh limited untuk 1000 orang pertama je...

Untuk join survey F&N nih, korang bole la klik SINI.

0 comments:

Post a Comment