Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »
ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Wednesday, June 29, 2011

My Music - Astro Channel 318

Sounds of Malaysia: You make it, we air it.

Korang adalah sorang yang gemar mengarang lagu? Gemar bermain muzik? Kat sini aku nak share something yang mungkin akan menarik perhatian korang. Korang pun tahu kan yang negara kita akan menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-54 pada Ogos ni.

Oleh itu, pihak Astro membuat satu program yang dipanggil sebagai Sounds of Malaysia. Korang hanya perlu mengarang sebuah lagu/ muzik dan rakamkan nyer dalam video. Tapi yang penting skali, lagu tu mesti ler mempunyai ciri2 pasal negara kita atau pun konsep 1Malaysia.




Tak kesah la korang ni band ke, solo ke. Kalo nak rakamkan video satu orkestra pun takpe. Janji korang rakam dan submit video korang.

Untuk submit video korang, korang bole klik kat SINI.

Few simple instruction untuk memudahkan korang.


Step 1
Rakam video lagu korang yang bertemakan Malaysia.

Step 2
Upload video tersebut kat web yang aku kasik tadi.
Jangan lupa isi form yang ada kat dalam web tu skali.

Step 3
Lagu yang terpilih akan disiarkan kat Astro Channel 318 (MyMusic)


Untuk terma dan syarat, korang bole klik kat link di bawah. Owh, lupa lak. Kalo korang nak tengok video yang dah ada pun bole gak. Cuma aku tak dapat nak tengok. Sebab kena ada "Microsoft Silverlight" baru bole tengok...


0 comments:

Post a Comment