Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »
ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Saturday, June 18, 2011

MTV World Stage 2011




MTV World Stage 2011 akan berlangsung di Malaysia... Yes, you heard me right. Kat Malaysia. Tarikh nyer 24 Julai 2011. Apa yang menarik nyer pasal MTV World Stage tahun ni adalah, MTV World Stage kali ni akan diadakan di i-City, kota yang penuh dengan lampu2 cantik. Hehehe... Kalo nak tengok macam mana rupa nyer i-City tuh, korang bole klik LINK nih.

Antara gambar2 menarik i-City yang aku ingin kongsikan.






Tapi aku tak tau la sape yang akan wat persembahan masa MTV World Stage tuh nanti. Tapi aku tau cara2 nak dapatkan pas eksklusif. Cara nyer mudah je. Tapi aku malas nak explain panjang2. Aku explain simple je. Kalo lepas korang baca tu, korang berminat, korang bole klik link yang akan aku kasi nanti.

Cara nyer mudah. Korang kena jadi antara 1000 orang pertama yang mendaftar untuk Debit Mastercard, pastu korang belanjakan RM 30 guna kad tu dan daftar melalui SMS. Simple tak aku explain? 1 ayat je. Hehehe...

Kalo korang berminat, bole klik kat SINI untuk maklumat lebih lanjut.


0 comments:

Post a Comment