Tekan Sini Untuk Mendapatkan Template Atau Wallpaper Yang Laen! »
ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Saturday, May 28, 2011

100 Plus Quench Your Thirst

Tajuk dah dalam English, tapi entri nyer tak. Malas la nak taip2 dalam English ni. Hehehe... Kalo nak baca penulisan aku dalam English, korang leh lawat blog Stylish Nerd aku. Hehehe... Sempat lagi aku promote blog aku yang laen. Ceit...

Berbalik kepada tajuk asal entri ni. Pasal 100 Plus. Sape yang slalu minum 100 Plus? Aku nak kata selalu tu, takde la. Tapi memang aku sker minum la. Lagi2 lepas aku maen badminton, kalo minum air kosong rasa cam tak hilang je dahaga, balik tu memang aku akan cari 100 Plus.




Sebab minum 100 Plus lepas maen badminton adalah umpama ko tengah mengantuk, pastu ada orang curah air+ais batu kat atas badan ko. Lebih kurang macam tu la. So, 100 Plus quench your thirst (ayat sama ngan tajuk entri).

Satu lagi yang best pasal 100 Plus ni adalah dia leh ilangkan demam. Macam yang aku tulis kat entri "Minum 100 Plus Ketika Demam". Well, demam yang tak teruk la. Macam ko rasa cam nak demam, pastu bila ko minum 100 Plus, ko rasa fresh. Tapi still, demam tu demam tu Allah yang tentukan. Ko telan la panadol 3-4 biji pun, minum la 100 Plus 2-3 botol pun, kalo Allah nak ko demam, ko tetap demam gak kan...

Tapi kejap... Tak kan korang stakat nak minum 100 Plus je kan... Korang nak menang duit tak? Korang nak "quench your thirst for action" tak? Sape yang ada masa lapang dan minat join2 contest nih, apa kata korang join contest Thirst for Action anjuran 100 Plus nih.


[Thirst for Action contest]


Untuk join contest ni, korang boleh klik kat SINI atau pun korang bole klik link kat hujung entri nih. Kat website nih, ada ditunjukkan cara2 untuk join the contest, apa hadiah yang korang akan dapat kalo korang menang dan juga senarai pemenang2.

Okay la. Aku citer sket cara2 nak join contest ni. Mula2 korang beli air 100 Plus. Tak kira la tin ke, botol ke. Janji 100 Plus. Bukan Coke atau Pepsi mahupun 7-Up. Pastu korang check la kat bawah penutup botol/ tin tu dan cari 3 digit nombor (untuk tin) atau 10 digit nombor (untuk botol). Pastu sms kan nombor yang korang jumpa tuh ke 33310.

Untuk langkah2 yang sepenuh nyer, korang klik la link kat bawah tuh. Ingat, contest ni valid sampai 5 Jun je. So cepat2 la sket anta sms tuh.


0 comments:

Post a Comment